Thursday, November 11, 2010

i am SALES GIRL?.

wat?... sales girl?
hahah
kalau dulu aku rase nk renyuk2 je muke sales girl ni
sebab ape?
1 sbb diorg ni tak tau malu
2 sbb diorg ni mmg tebiat nye memakse org je keje
3 sometimes diorg ni kuang aja. cari na'as je kan kan
4 tak paham bahase pon ade gak
5 kalau kat butik tu, tau nk mengekor je buntut2 ble kte tgk barang smpai custmer rimas
6 tak tgk jam, bilebile mase je nk promote

hah dan sebabsebab yg lainlain lagi
tapi skang aku agak memahami laaa
sbb tibetibe aku pon dah tejebak ngn bnde2 ni
plus, halal jugak kan dari bwt bnde tak elok
bile pk balik haizzz jahat orh kite ni, nmpak je sales girl suke makimaki
padahal dah tu keje diorg. if diorg follow kite tgk barang kan kan
tak salah pon diorg nak beware takot barang tu ilang
kalau ilang diorg gak kene potong elaun! hah kesian kannn
for advice, tak payah lah nk marah diorg ni eh eh bukan sbb aku pon terjoin
aku ni part time je ikot suke aku nk bwt ke tak
err even part time pon n even tak penah kene maki ngn cstmer lagi
aku macam sedar lah kan. kite same2 nk cari rezeki
mybe tu care diorg ni nak cari makan kan so tak payah nak salah kan diorg
as diorg tak bwt keje haram, support je lah

No comments:

Post a Comment