Sunday, December 19, 2010

buah goji

balikbalik rumah je dah nampak kak gha sengehsengeh pndang aku.
hahhh ni mst ade gosip
haha
aku rilex2 tggu die bukak cte, smbil tu aku tengokkk la die jap
*letakletak barang
*usapusap muke
*datang kat aku
*duduk atas kusi
die bukak mulut : haa emy tau tak, tadi akak gi beli buah goji
aku bukak mulut: hah?.. natang pe goji tu kak oiii (bwt2 tak pasan akak aku sebot BUAH GOJI)

korang nak tau ape die tak?, meh dekatdekat aku cte

buah goji niiii.......



ni goji kat pokok

buah goji (gou ji @wolfberry china)

  • mempunyai beribu2 khasiat, boleh pulihkan penglihatan (rabun)
  • memulihkan penyakit tb
  • boleh memelihara ginjal dan hati, paruparu, pening, lelah
haa macammacam lagi sebenarnye.. baik korang google
coz khasiat die mmg menakjubkan gile, tapi bagi lelaki AWAS hehe


goji ble jual










No comments:

Post a Comment