Friday, October 8, 2010

eiii ketiak macam buntut kuali!!!

hah. sape yg ketiak bau cam H?!
hahah
emm2 tak pon ketiak itam mcm buntut kuali?
okeh aku tau sape sbb ade lah kann org2 tedekat aku kene penyakit ni
eh jap2. tak yah tgk2 ketiak
bace ni jap


Tapi bagi u'ollz yang nak putihkan ketiak dengan cara tradisional, boleh ikuti petua di bawah;

1. Apa yang u'ollz perlukan adalah sedikit kapur sireh dan sebiji limau nipis.

2. Campurkan kapur dengan perahan limau nipis hingga sebati dalam satu bekas atau piring.

3. Lepas tu, sapukan campuran tadi kat kawasan ketiak u'ollz. Biarkannya lebih kurang dalam 15 minit.

4. Lakukannya selepas mandi tau.

5. Sebaik-baiknya, u'ollz amalkan selama 1 minggu yer.

haa nanti kalau jadi jumpe aku eh, aku bole bwt korg xperiment aku hahah


GOODLUCK

No comments:

Post a Comment