Tuesday, October 5, 2010

ratarata

okies. after gadoh, amar dtg melaka ambk aku
then jln2 overn8 tbe2 die nk balik segamat ambk kete
gileeeeee
jln segamat horror siot
tu lah 1st n last kalau nk suh aku pegi naik motor kann
tak putus2 aku bce surah tau tak
rse nye kalau aku hafal quran dah confirm khatam mlm tu jugak
khatam yee sile bace dgn suci, bukan khatan!
otw balik baru tau yg jalan aku lalu tu actually jln GUNUNG LEDANG
orh tbe2 sgt teruje kan kan
dah lah kabus mmg tebal nk mampus, aku dah mcm2 bayang
*mcm cite dlm TV*
n aku baru tbe2 je tau yg gunung ledang tu actually kat melaka-johor
hahah gileee! aku bute sejarah sangat2
thanx ye cikgucikgu sekolah yg rajin mngajar smpai sye *lembap* spt ini
(tu amar ckp lah)!

okeh then dah smpai melaka
aku msj bdk buntut2 merah ^aimi^ & ^cimi^
diorg ngan heidi (tak tau heidi buntut kaler ape) lepaklepak kt mcd DP

usha2 pic mereka seketike
\
white : aimi & blacky : cimi


iye, mereka mmg sengal

ktorg terjah menerjah mereka dan lepakKING smpai kol 8 a.m kottt
aku yakin dan pasti bhw otak aku mst dicuci spt washermachine lepas sembangsantai besame mereka hahah
tangki kencing dah penuh smpai aku rse nk melepas jee kt mane2 tmpt
kelas maths kol 10, huh nasib lah ati aku tbe2 ikhlas nk pegi maths pagi tu
rnduu sgt kot kt YOGAN smpai snggup aku besarkan mate mngadap die
abes kelas aku pengsan tak igt dunia