Tuesday, October 12, 2010

openhouse paie + kenduri muz!

macam biase laa kan ktorg ni semua nye unplanned tbe2 jadi je, lepas jee manemane
pagipagi lagi dah siapsiap nak gerak pegi openhouse umah paie kat batu cave
ouh err bukan dlm batu cave tapi area batu cave ajee =)
dalam kol 1 pagi before dat mcm biase aku online
pastu komenkomen kat status paie
tibetibe paie ajak pegi makanmakan kat rumah die
so aku pon green light jela without tye amar
aku pon deal ngn paie kat manemane
hehe
pastu paie ajak pegi kawen kakak muz btol2 dekat ngn rumah paie
hah. dalam kol 11 pagi ktorg gerak dari melaka
smpai kL n ambk pina btol2 kol 1 ptg
(perot aku dah macam2 genre dah, cacing2 dah party2)
ahhh pedih gilee!
dah nak smpai sgt dah umah paie tbe2 bru pasan tayar bocor
tepakselah benti tepi jalan
wat a shock!
amar tak reti tukar tayar? hahah
actually die tak reti mane bukak mane tutup tayar
so aku pon ajar dgn bangga nye tapi mcm biase amar SUKE tak pecaye aku
at last aku dah ngamuk baru nak ikot cakap
then hasilnye baru lah jadi. sengal!!!
dah siap je tukar tayar ktorg pecut gi umah paie sbb lapa tak ingat
sampai je aku ngn muke separe malu trus pegi ambk mknan
yg pina ngan amar sebok sgt salamsalam org
hah perotku lagi penting...,
kenyang perot suke ati, aku pegi masuk rumah paie
wow. aku jatohcinte ngan bear die yg nak mampos pnye besar
and katil die yg best gile
*kalau aku tdo sah tak bangun2*
puas aku landing2 then ktorg gerak pegi umah muz
okeh. lagi sekali
teruje tgk adk muz yg comel and tekejut ble nak compare ngn muke muz
hahah
series. aku tak penah tipu
pastu ktorg pon balik dgn bahagie nye
- THE END -

No comments:

Post a Comment