Friday, October 8, 2010

wtf P.A utem?!!!

okey2 terangterang jujurjujur aku nak cakap name die
DR SYARIFFANOR
die P.A FTMK UTEM (BITM)




aku tak tau r kan pe function P.A ni
tapi agak2 lah sherry oi
ye aku salute kau coz kau mudee lagi n dah jadi doc
tapi tak bemakne kau bole ckp sesuke ati kau
moody sesuke ati kau
marah sesuke ati kau
dol, org lain pon ade perasaan kot
camne kau marah2 org coz kau bengang (hah tu perasaan kan)
cmtu lah org akan maki kau sbb diorg bengang (dan itu juge perasaan)
kau bole ckp student macammacam wthout dgr explanation diorg
wtf sherry?!
and kau marah student ble student try to defend themselves
kau nak cakap plak diorg menjawab and tbe2 kau pon angin nk cmpak2 paper
kau belaja tnggi2 tapi tak belaja adab ke?
otak kau letak kt mane?
series do mule2 aku masuk and dapat kau and jumpe kau as my P.A
aku agak salute kau coz kau mudeee tapi pngkat wow gempak
and from now on
ble dah tau perangai kau tu
wei
tak ign aku nak salute kau. bodoh gilee aku salute org yg tak de adab mcm kau
ilmu kau kaye k fine tapi adab kau miskin gilee

aku rase org bodoh yg tak belaja lagi bagus dari kau
and diorg lagi patot aku salute coz tak kuang aja macam kau
kalau student kau kuang aja time jumpe kau tu tak pe beb kau nak balas balik
tapi semua student kau tak kesah yg lembik or watever
semua kau nak hentam kan
baik tak payah jadi P.A kalau tiap2 mase nk down kan student
blaaa la wei sherry
kalau aku tak beriman mmg aku dah bakar kau idop2
tapi naseb aku beriman, igt tuhan and ade otak
aku bukan nk malu kan kau even kau dah malu kan aku
aku nak kau sedar

'BERUBAH LAH DR SYARIFFANOR'

No comments:

Post a Comment