Monday, September 6, 2010

amar sgt gedik!

hahaa aku rasa nk upload je pic amar, tapi kaann sabau je laa
kang malu plak die smpai tak kua bilik kang
nanges2 nyorok bawah bantal
sambil hentak2 kaki ke lantai hostel mmu, cyber
(emy dah start merepek oke)

oke2 cmni cite nye
last night, ops bukan night2 dah err2 morning kot
jap tgk hp
haa emm dlm kol 2.34 am aku call amar
sbb tak ley tido so aku bwt laa die pon tak ley tdo (padan muke)
cakap cakap dan cakap lagi and becakap
gedik gedik sgt gedik dan gedik lagi
okey before abes tu aku bwt pesanan penaja oke

u, bangun sahur okey.. jgn tak bangun, paham!!! (secara garang tau)

amar balas, malas laa..

okey aku ugut plak, kalau u tak mo makan.. smpai bebuke i tak nak makan!!! bia gastrick sakit2
( dlm ati, tak de pon nak bwt cmtu) :P

amar balas, okey laa bangun la makan sahur.. hmm

aku balas balik, okey nti u send ur pic time nak makan tu paham! make sure u snap i post nasi dah dekat2 sipi2 ngan mulut u, okey?! ( dgn nada queen control )

amar balas, okey i will honey

then dah letak fon aku pon tdo dgn semangat gile err2 ble je aku tak semangat time tdo kann
hahahaa :)
lepas abes sahur, aku naik bilik tgk hp
tekejot tau takk tgk pic amar anta in post yg aku request tuu
hahah gelak guling2 la aku kann
adoii, sengal betol laa
bf sape laa ni and i wonder kenapa tbe2 die sebendul ini?
emm2 watever la amar, kalau seari die tak main2 mmg tak sah

atlast
y haa he makes me fall in love everyday <3

*okey2 emy wake up oke, jgn gedik2 jiwang2 kt sini*

No comments:

Post a Comment