Friday, September 10, 2010

baby syawal

attentionnnnnn...!
okey semalam err2 pagi tadi laa kot
dlm kol 1.20pagi tadi kan kan pada 11/9/2010
akak aku selamat melahirkan anak lelaki mereka
baby boy :)
oyehhh
tapi agak kritikal gak laa coz baby ade problem pernafasan
tapi sekarang dah okey
tu pon sebab akak aku salah pernafasan (baby lemas) aiyak!
tapi mmg seramm coz aku dpt dgr semuaaa saat2 baby nak kua tu
heheh skodeng2 jee nk dgr
tp kalau dpt tgk dah sah2 aku pengsan kottt

okeh2 time dgr pon aku dah sesak napas
ble dah selamat "alhamdulillah"
tgk2 husband akak aku meleleh gak laa kua dari labor room
yelah, 1st time kann plus akak aku pon dah lemah sgt2
emm kesiannn gile ble tgk baby yg kecik tu kne masuk air :(
tangan die kne cucuk, oi2 kalau anak aku laa
mcm tak sanggup je nk tgk jadi cmtu
heheh :P
emm even aku dah byk 'childfruit' hehe
tapi ni la 1st time aku dpt rasa situation yg mcm ni

oke ini pic baby (no name)




p/s takotttt nye, tbe2 gatal 'terbayang' hahah


No comments:

Post a Comment