Monday, September 6, 2010

kueh lompat tikam

oke, mane kueh lompat tikam angkat tangan?!!!
haa guys sape2 yg tau mende ni tak, ha ha haa plzz put ur hands up
hmm cenggini story mory nyeeAlign Center
td mak aku suh aku pegi beli2 kt depan
mknan nak buke then aku pon pegi laa coz mak dah pesan beli ' lompat tikam '
sampai2 kedai dgn muke blur aku tye kwn aku

'wei3, kueh lompat tikam tu mcm mne? cantik tak?'
okey lpas mbe aku describe ciri2 semua tu, aku pon cari cari dan cari
aku dtg situ ngan bapak aku
aku cakap laa kat die, pastu igt kan bapak aku tau
die tnjuk2 kueh tepung pelita hahaa yg tu saya tau la bapak ku syg
aiyoo!
hehehe nak gelak guling2 je kat kedai tu
nasib baik ade mamat nsem beli so kene laa cover sopan kepit2 sket
hmmm

atlast, tak de pon kueh tu
emm kesian mak.. sorry ye mak sayang! i love u :)

tapi aku dah kenalpasti kueh yg sgt2 'wanted' ni

ni haa die

1

2

3

oke cukup3.. nmpak macam menarik je kann3?
colorful gitu
emm nk try laa nanti
yummy

No comments:

Post a Comment