Wednesday, September 8, 2010

hah?!!! KL???

oke ye kawan2
kali ni cite pasal seorg kakak ku yg agak pelik ye
hmm mungkin kah sepelik adik nye?
ouhh tidak kerana adik nye tidak sesekali pelik, malahan agak err bukan agak lagi
tetapi memang comel okey!
(lari topik lari topik)
okeh2. akak aku ni even die lec sekalipon
emm jgn lah rasa pandaiii sgt hohoho bukan nak kutuk
tp nak share jeee
die dah tgh sarat ni, suppose die 'meletop' on 6/9/2010
okey semua sile lihat kalendar masing2 ye skarang bpe hb
pagi tadi die call mak aku and aku juz dgr
hah?!! KL???
haa mak aku tejerit kecil ala2 manja gitu
rupa2 nye akak aku dah g kL ngan hsband die
mak aku rsau gileee la, yela dah la anak 1st kann
plus, skang ni musim jem opss er err musim raya lah
and cuba korg bayang kan sket kalau ter 'meletop' tgh2 jem haa sape nak tangggung?!!
tak ke gile tu namenye
oyehhh kawan2, mak plak dah bebel kat aku
so naik tebal jugak lah telinga mndengar suara merdu mak kesayangan
hmmm..
pesanan penaja ye : sape2 yg agak2 dah sarat tu, jgn lah bejalan sakan coz korg tak sedar ke yg mak korg2 tu sgt syg and risau kan keselamatan u'ollz semua

sekian :)

p/s sayangilah dri anda dan keluarga anda

No comments:

Post a Comment