Sunday, September 19, 2010

betolll ke?

jap2. aku nak jwang je
tak nak bace pon tak kesah
tadi time otw balik melaka ktorg (aku & amar) benti kat hgway hotel
cop2 tepi tu je sbb nak duduk kat tanggan tu
port lain semua dah penuh, tmpt mnyak lagi laa
smpai kne selak2 bru nmpak org
hahah (tipu tu guraugurau manja)
oke tgh duduk tu tbe2 je ni amar cte plan die
bole laa future planning die, bole tejamin laa
tbe2 die ckp somethng yg aku betol2 mcm teruje and touchng orh
ahah
die cakap ble dah success semua tu, die dtg jumpe family aku
die cakap

'pakcik, saya nak pinang anak pakcik.. saya nak bwt die jadi halal ble ngan saya and saya tak nak lama2 mcm ni (couple)'

aku tediam!
sumpah aku teharu, aku mcm tak pecaye
die seseries ni.. err2 bukan aku main2 tapi aku igt ktorg muda
so tak de laa die pk cmtu tapi hakikat nye die pk cmtu
aku tak tekate tapi aku rasa mcm besyukur laa gak sbb aku jumpe 'die'
thanx amar, even kau kasar gile kat aku wah aku tak sangka hahaha

lap2 u lah :P