Saturday, August 7, 2010

dah besar tauuu..!

8/8/1989.. ha ni lah tarikh bday aku, tarikh aku lahir, tarikh name aku wujud kt m'sia ni, tarikh yg menambahkan bil org islam, tarikh yg starting bwt mak ngn bapak aku pening3, n tarikh yg mcm2 lah. semua nya start dari tarikh ni lah. haa actually dis year, aku tak de lah rse mcm excited sgt dgn tarikh ni mybe sbb byk sgt bnde yg jadi before dis so aku rase biase jelah janji ade lah org yg always be wif me.. ceh2 hahaa tapi bngang kot smpai skang tak wish2 sengall btol lah bwt mcm tak de pe yg jadi.. hmm sabar jelah dgn org yg mmg tak de perasaan ni hahaa
start arini aku wish mcm past years lah kan, nak semua baik :) emm harap2 lah
lunch arini aku makan nasi beriani gam kat area nk pegi cyber, makan makan n makan last nak byr rm44 pdhal makan biase je kot tp mmg sedap lah smpai jilat2 jari haa
ayam goreng b'lada je pon dah rm15 per each! dah lah separuh je n rase pon mcm biase je juz yg kuah2 semua mmb best gileeee.. nak tak nak tepakse lah byr, kang tak pasal2 cuci pnggan kt sne.
dah nak balik tu ade plak band kt tmpt tu, mkcik tu muke sempoi gile sekali nyanyi hullamak bebunge2 ati aku hahaa
emm setakat ni, ni jelah kot.. nti malam aku smbung tapi kalau ade line lah kt UTEM tu.. tau2 jelah line kt sne lembapp gile

p/s love urself

No comments:

Post a Comment