Friday, August 6, 2010

macam nak lariiiiii je!!!

guys, u'olzz tau tak last min aku dapat call dari UTEM tu, nak cakap yg diorg accept aku msuk sane.. dah lah call dah lmbat pastu nak suruh msuk cepat2, gile betol!!! time org tu call, mak plak dgr our conversation. ishhh, dah agak dah mesti kne masuk jugak UTEM tu :(
aku dah mogok gile2, dok dalam bilik tak nak makan tak nak semua2 haha mcm2 budak2 kann tapi aku lemah gakk bile abg n akak aku suruh pegi.. suruh bagi reason n mcm2 knape tak nak pegi, hmm nak je cakap sbb life aku so aku tak nak lahhh.. kalau dah tak de ati nak pegi sane, mne blh main pakse2.
tapi nak bwt mcm mne, aku ckp mcm2 pon diorg still family aku n nak marah mcm mne pon tu lah asal nye aku.. so atlast aku pegi dgn redha jelah, berkat parents tu kan penting! :)

p/s love urself

No comments:

Post a Comment